Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Aug 28, 2011

sempoottt~~~

hari ni ada masak-masak sempena ngunjung orang jawa kata. bagi ketupat kat jiran sebelah dengan sedara mara. kalau dulu kakak aku yang jadi posmen tolong mengunjung. kali ni turn aku pulak. almaklumlah aku kan anak solehah lagi rajin. kihkih.mula kerja pukul 530. 17 buah rumah kena pergi hari ni.

yang penting rumah makcikss aku..hmm..nak di jadikan cerita..aku nak bagi kat makcik aku yang sorang ni. aku round punya round kat sepanjang jalan tu, rumah beliau takde. aku punya la cakap dengan adik aku, "rumah die ni kena sorok kot..takde pun..hmm."  round lebih 3 kali nyah. still tak jumpa...

memang sah kena sorok. lagi-lagi dah senja tu. takooott. last-last mesej abah tanya rumah makcik katne.

rupanyaaaa...


rumah dah renovate. rumah lama dah hilang. dats why la kami tak jumpa. haih..nampak takk

kunjung mengunjung time raya je.


teruk betul.

sadis sangat nyah..hue hue hue~~

driftttt...



haaa~~ haaaa~~ sempoottt..

0 ucapan tetamu jemputan :