Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Sep 20, 2011

Hai awak~~~

Tanggal 20 September seorang bayi comel telah di lahirkan. Lalu telah di berikan nama Suziana. Wah wah. Beliau sangat nakal dahulu kala. Menurut penceritaan seorang abah, beliau sangat nakal, agak tomboy, garang pula. (eheheheh)
Almaklumlah seorang anak sulung, biasalah kalau garang-garang tu. Orang lain tak boleh celen tau. Actually aku paling seram bila kena marah. Hua3.

Nak di ceritakan memang lah panjang kan. Mane taknye tahun ni genap umurnya 29 tahun. Tapi aku tak rasa macam dia umur 29 tahun pun sebab aku pun tak rasa umur aku 23 tahun. (huahuahua).

Inilah dia, milik siapakah gadis iniiiii....
.
.
.
.
.
.
errr..bukan bukan...dia wanita lahhh..teheee~~






SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 29 KAKAK KU CAYANGG..PENGORBANAN MU AS A SIS TAKKAN DAKU LUPAAA..!!~~

0 ucapan tetamu jemputan :