Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Sep 3, 2011

warning!!

Perempuan jangan sesekali cerita masalah peribadi atau rumah tangga kepada lelaki lain termasuk lah sedara sendiri. no no noooo jangan sesekali ye..huehue. lelaki suka lah bila perempuan share masalah. macam sebagai protector. (betol ke protector..muahahahaha) Ala mereka mesti rasa macam pelindung, kuat, gagah..ececeehh.. Padahal kita belum tahu lagi kita boleh percaya 100% ke tak dengan lelaki tu. Aku rasa tak percaya kot. Lagi-lagi kalau perempuan meletopss bang bang boom. cun melecun. muah muah. bahaya oi. Pujaan ramai ni yang susah. Ingat tau perempuan pujaan ramai, jangan naif sangat. Kawan perempuan kan ramaiii. Tak pun cerita dengan Allah S.W.T. Allah S.W.T kan Maha Mendengar. Takut-takut di goda lalu tergoda lalu habislah. Isk².

Bukan sahaja perempuan, lelaki yang punyai gf/bini pun tak boleh cerita masalah dengan perempuan lain. Zaman sekarang ni pun perempuan pun bijak nak seduce laki orang or bf orang. Ish ish ishhhh.

Sekian.

0 ucapan tetamu jemputan :