Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 27, 2011

bestfriend's wedding

Assalamualaikum

Minggu cuti cekolah ni memang banyak wedding. Bosan aku tengok. Erk!?? Eh bosan sebab asyik majlis orang je. Ahahahah. Tetibaaaa~~.

Kawan-kawan dan aku bincang tadi, member yang kahwin semua slim-slim belaka. Jadi nak buat hipotesis...H1:semakin dekat tarikh perkahwinan, semakin slim...H2: Jika mahu berkahwin, maka kita harus slim kan pewot buncit. Auta sangat.  T_T





Pics lain nak upload tapi kena tuggu dari member lah. Sebab aku takde kamera nak amik pics. Tukang interframe je lahh.hakhakhak



Congratulations to Siti Fateha Binti Suparman and husband ~! May happily ever after =)

5 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

amboi siap ade hipotesis lagi..ni yim bg kesimpulan dr hipotesis tu..jika mahu berkahwin, pewot yg buncit semakin slim...hehe betol x?

syg jom2 kite gi jogging..hehehe;p

nor isneini mohd ayob said...

yela..nnt pkai bju pngntin nmpk pewot buncit...tp selepas kawin..pewot yg slim kembali buncit tp ade isi nye..ngeh3...

nk jog?? leh je..tp nani jln kaki je la..hahah

Prince Halilintar said...

haha..amboi..jauh betul pemikiran die ni ek...

mane ley yim tinggal..nanti yim gendong nani..haha

misz reha said...

Nak kawen kne la slim..hehehe..akk ni pun dah gemuk, kne diet tau..dpt turun ckt pun jd la..hee..

nor isneini mohd ayob said...

bile akak pnye majlis?? hihi..xpe2...tgk akak hr tu pn da cun da.. =)