Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 5, 2011

It's real bebeh!

Menonton wayang dan makan sepanjang hari di waktu siang adalah kegemaran saya waktu dulu. Makan dan makan. Setelah beberapa lama hidup menyingle dah jarang sangat-sangat dah. Lepas tu tadi..ehem ehem..uhuk uhuk..terbatuk pula.

Hari ni dapat tengok Real Steel!! Yeah, it's real bebeh..hugh jackman..wiwiwiwi~~ Body..slrppp..eh?? Tak baik..tak baik..ish3..




Terima kasih tau encik yim sebab bawak orang pergi jalan-jalan hari ni. Sayang lebih lah macam ni. Eh?? Over pulak orang ni. Mahap ler. :p

p/s: green light dari abah. thank you abah. =)
p/s/s: Allah will give what we need. =) hopefully, everything will be fine..thank you Allah for the happiness.


3 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

best kan cite ni..seronok dpt kuar bersama tadi..dah ade green light ek..blh la yim kenal kan nani kat keluarga yim nanti..hehe

nor isneini said...

hehe..green light dah..abah suke je..cewah..:p

Prince Halilintar said...

insyaallah, thn dpn bakal merisik nani n kite ikat pertunangan sblm melangkah ke alam rmh tangga yg sebenar...hihi