Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 13, 2011

Just for you..

Just wanna share something...lirik menarik aku untuk letak dalam ni. Pehh tetiba je nih. Apehal tiba-tiba rasa jatuh...hek...

enjoyy...ehem2...tak boleh letak benda jiwang selalu...nanti ada orang jealous..har3!






Bisakah ku tanpamu
Bisakah ku tanpamu
Hatiku mulai rapuh
Hatiku mulai sepi
Bisakah ku tanpamu
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu
Kan ku tulis lagumu
Akan ku katakan kata-kata indah
Hanya untukmu

Relakah ku tanpamu
Relakah ku tanpamu
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namamu
Kan ku tulis lagumu
Akan ku katakan kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doakan kamu
Menyempurnakan aku
Akan ku buatkan semua yang terindah


6 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

best lagu ni...hmm..dlm hati kan "xpecaye je aku jatuh cinta lagi" hahaha..;p

p/s:sape jeles tu?hehe

nor isneini mohd ayob said...

nape x caye lak...kene caye gak tau yim.. =)

Prince Halilintar said...

ok2 yim dah pecaya skrg..lbh pecaya..hehe

nor isneini mohd ayob said...

orait..gud boy..hik3..caaayyaanng die..;p

nor isneini mohd ayob said...
This comment has been removed by the author.
Prince Halilintar said...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ u tooooooooo dear....=)