Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 13, 2011

solemnization..sweet!!

Assalamualaikum...hihihi..

Tiba-tiba...takde kerja la katekan..update..update..ngeh3..

Bila dah boring update resume..update lah blog..aish..

Haa..ade satu pic ni...sweet sangat...cute giler..

jeng jeng jeng...







TARAAA!!


Comel comel sangattt..hik3..

Chiaoo~~


2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

yang..time kite nnt amik pic camni jgk nak..hahaha;p

nor isneini mohd ayob said...

bole je..comel kan..hihi.. :p