Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 6, 2011

jalan-jalan cari pakwe

Assalamualaikum

Eii bukan cari pakwe. hik3..tak pasal² kena pelangkung...muahaha~!

Cari kegembiraan....kui3



Pic kami yang first bertemankan air kelapa..ngeh3..muka cover.. :p

Air kelapa dah tiada. Bertemankan air laut.

Awww pendeknye kiter. Salah pijak tanah ni..(--")

Pic cantek. hihi~~



Dulu abah dating kat pantai morib gak. Makan Cendol katenye.

Muka eksaited duduk atas siput. Bajet mermaid. POYO~!

Singgah I-city...

1st time bergambar dengan burung kakak tua. =)

Cer carik pari-pari kecil. @_@

Snow walk. 

Macam orang kerdil citer snow white lak.

Cejuknye... T_T

3rd December 2011. Morib. I-City. Around Shah Alam.


When is Kuala Kangsar?? hahaha...tetibaaa~~! :p

6 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

nanti kite bergambar lagi ek ditempat yg lagi menyeronokkan...

comelnya mermaid tu...tapi camne ley hidup kat darat lak tu..hahaha

p/s:amboi..kate yim org kerdil snowhite?sape yg kerdil ni?hahahaha;p

p/s/s: k.kgsar ek...coming soon =)

nor isneini mohd ayob said...

orait..hihi..nani lak nk amik pic yim tauu..

ni mermaid da bertukar jd orang la yang..hihi..

erk...alaa..biar la yim jd org kerdil...hahaha...

coming soon? i'll wait for that.. =)

Prince Halilintar said...

ek,abah nani pun dating kat morib jgk eh dulu..taw kite makan cendol jgk...hahaha;p

nani nk amik pic yim lak eh..cian kat cyg nnt..kamera tu dah la berat..hehe

nor isneini mohd ayob said...

abah suke citer kisah dulu-dulu..hihi..xpe..kite da mkn abc kire ok...kui3...

xde la berat sgt..leh eksesais tgn..tmbuh muscle kang mane tau...ngahaha

Prince Halilintar said...

ceh..ceh..nk tmbuh muscle eh..buat keje rumah pon leh tmbuh muscle tu..haha


pic2 ni kene simpan elok2 nak bg ank cucu cicik tgk nnt..kahkahkahkah;p

nor isneini mohd ayob said...

upah nani jd suri rumah laaa..leh eksesais gak..hahhaa..bg la upah byk cket..leh nani byr loan2 nani..ngahaha