Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 4, 2011

Khusyuk

Assalamualaikum

Kalau kita tengah solat kan kan..mesti kena khusyuk kan...uhuks~! Tapi tadi..Azhar kacau aku solat...macam biase lah..solat dalam bilik solat kan kan..kat sebelah ruang tamu tu memang abah buat bilik solat..rakaat kedua~~~~ ada tangan kecik peluk kaki...budak kecik tu datang depan aku...main-main pulak..panggil aku..''anniiiiiiiiiiiii" sambil senyum... peluk kaki aku balik...arghhh...aku terus tergelak..batalkan solat terus la..buat-buat nangis depan die..tak menjadi lak..bawak die kuar dari bilik tu..lepas tu..kejar aku balik...hukhuk~~

Nasib baik mak ada..die terus lari kat nenek dia...selamaaatt...start solat semula...huhu~~kenapa la abah tak letak pintu kat bilik tuh... (--")


p/s:prince..................................ooo prince....hukhuk..rindu betul.. *baca dengan gedik~~ :p kehkehkeh

2 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

hahahahaha lawak ar ko nihhhh...

Prince Halilintar said...

prince dtg ni....rindu prince ek...hehe

biaselah budak2 ni bknnye taw ape kan...dulu pon ntah nani pun same je wat cam azhar tu kat mak nani kan...hehe;p