Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 8, 2011

Setiap hari

Assalamualaikum..

On laptop terus nampak. Ceyh..sweet rupanya aku ni. hikhik


Dalam kegelapan bilik..wiiiiiiiiiiiii~~~

4 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

owh..mlm2 skodeng pic tu ek...hahaha...samela wallpaper laptop prince..hehe

laki tu nmpk sgt macho la..mcm hero malaya je..kikiki;p

nor isneini mohd ayob said...

hihihi..mesti la nk tgk je..kite kn jauh..huhu.. T_T

ceyy..perasan macho...hihihi..hero nani je tau..kui3

Prince Halilintar said...

eh..aha..hero nani jer..mmg khas utk nani..hehe=)

klu dekat pon kene tgk jgk taw..haha

nor isneini mohd ayob said...

kalau dekat tenung je..hahah ;p