Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 18, 2012

Ehh aku ker tu...

Assalamualaikum

Sementara menunggu bunyik buzz ym, tetiba termuncul di kepala nak tengok gambar dulu. hikhik. Waa byk gak pic candid ehhh. Curik aaa dari pesbuk kengkawan. lalallaa. 

Masa dinner PGN. Besday kami yang lahir bulan seploh. Tetiba classmates celebrate kami. Tenkiu veri muchhh.


 Masa hari rayerr hari last year. 


Masa konvo last year. Hihi. Ni Encik Yim yang snap pic. kehkeh.


Ok tu je sempena takde kerja. bai bai~~~ (--")

3 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

comey2 la pic die...lbh2 yg yim amik tu sgt comey..hehehe=)

✿....rossa alina....✿ said...

abah lagi comel..kihkihkih.. ;p

nor isneini mohd ayob said...

prince: ahahahaha..tengok la org nye cape kan kan.;p

alin: mane tumpah kuah kalau tidak ke nasi.. ye dakk..:p