Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 15, 2012

Hai hai...:D

Mungkin kiter bukan lah sesempuran yang awak inginkan. Kiter juga bukanlah se'cute' yang awak angankan. Kita jua bukanlah gadis sebaik yang awak idamkan. Mungkin kiter bukan sepandai, sejujur, sesuai, dan mungkin kiter juga bukanlah selayaknya untuk orang sebaik awak. Hmm. Tapi kiter sentiasa ingin jadi yang terbaik untuk awak. Kiter selalu berusaha untuk jadi yang sebaiknya. Berusaha sungguh-sungguh nak jaga hati awak. Kiter memang selalu tak suka orang sakit hati dengan kiter. Kiter cuma gadis yang biasa jer. Kadang-kadang nak masak pun malas. Lepas tu dalam hati terus tersentap " Alamak, mesti awak suka wanita pandai masak." Lepas tu terus kiter beria cari resepi dalam internet dengan harapan satu hari ni nanti akan terbit perasaan ingin memasak benda yang best. 

Tapi kan, selalu resepi tu tersimpan rapi je dalam memori laptop. Hm (--")

Lepas tu kiter pun kadang-kadang malas nak kemas bilik, yela sebab bilik sharing kan so, kalau kiter kemas selalu sama je. Bersepah balik.  Sebab adik kiter bukan rajin sangat pun (HAHA) opss. Kalau tertiba perasaan malas muncul terus hati tersentap balik. "Alamak, nak kawin ni kena semaikan perasaan rajin". Lepas tu terus tiba-tiba jadi rajin. Mop lantai segala. Hm.

Kiter mintak maaf sebab mane la tau kalau awak boring dengan kiter ke. Kiter pun tak boleh nak paksa awak. Kiter tak boleh cakap " AWAK TAK BOLEH BORING KALAU TAK KITER CEKIK AWAK!!" peehh melampau tu. Hmm. Kalau kiter cakap macam tu terus awak bertempiaran lari takmo dekat dengan kiter. Kan kan.

Kiter baru je dua bulan lebih kenal. Sebenarnye kiter dua ni takde la tarikh spesifik kan. ahah. Takpe la. Yang penting jangan lupa tarikh nikah.  Eh eh..tetibaaa  @_@

Ok la. Semoga success. Mari lah kiter berjimat cermat demi masa depan.  Tiba-tiba lak. :p

Bai bai~~

p/s: please take care setiap masa. :)




3 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

kiter pon xmengharapkan perempuan yg betul2 sempurna pade kiter..cukuplah dpt memberi sepenuh keikhlasan pade cinta die..

tapi..kiter sgt2 rindu die skrg ni....hehe

jom2 simpan duit..blh kawin cpt..haha

nor isneini mohd ayob said...

hehehehe..kiter betul2 ikhlas tau.. :)

dan..

MISS U TOO..^^

Prince Halilintar said...

yim taw...yim pon same..luv u syg =)