Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 9, 2012

Merapu

Assalamualaikum..

Usually we will learn from mistakes. And sometimes, we are too afraid to do something because it might hurts other person. ha ha ha. What the nonsense aku merepek pun tak tau. (--")

Suddenly, lepas bangun tidur rasa omg~~ lamanya aku tidur..lepas tu terus tak jadi tidur balik. Selalu macam tu. Lepas tu bila tak dapat tidur balik...jeng jeng jeng...mula la...

Sometimes kan, rasa macam useless nye tido awal. Sebab it looks like I had nothing to do and I'm not interesting person at all. Staying in front of the laptop and chatting or blogwalking.  But sometimes, I'm thinking..besides all that thing, what I supposed to do. Jangan cakap nak hang out malam-malam buta. Memang tak la. Aku kan gadis kampung yang suci murni. Hak hak. Seriously, memang tak kan keluar malam kalau takde benda penting. Like before, my abah allow me to go out at night and stay until 3 a.m at Shah Alam, because I had to settle my asignment. Thank for your permission abah.

I think I wanna stop here. Continue later laaa. Daa~~





2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

untung lar dpt gadis kg yg suci murni ni...hehe =)

nor isneini mohd ayob said...

ahaha..yela..name pn gadis kampung... :p