Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Feb 6, 2012

Apa yang ingin di hebahkan ini...

Ja'a anak buah lelaki kesayangan (buat masa sekarang) selalu pandai panggil kiter ANNIII...lepas beberapa hari pulak dia panggil kiter KAKAK....Esoknye panggil ANNII balik.. Apakah?? Lepas tu kalau kiter cium pipi kuat-kuat kiter kena cubit. Arghh. Kenapa?? Dulu tak cubit pun. Aish aish..adakah ini proses tumbesaran kauuu.. T_T


Ingat tak saat kita bergembira ambil gambar bersama...hahahaha..geli pulak ayat nih...dan di saat kamu mengantuk....


Kamu memberikan wajah poyo mu yang menahan ngantuk...LALU....


Tersenyum bajet comel la huh....


Dan semalam ibu mu suruh acik ambil gambar mu sedang tidur...ahahaha..alahaiii..ciannyer dak kecik nih bersama perut muncitnyer...@_@

Ja'a..selamat membesar dengan sihat...hingus meleleh tu rajin-rajin la lap ye...ohh...tak lupe..jangan la selalu main pinggan mangkuk kat dapur tuh...bajet nak jadi tukang masak ekkk...hahahah...(macam la budak nih bukak blog!)..Lepas tu kalau nenek ke ibu ke atuk ke acik ke panggil nama Ja'a..jangan la jawab APEEE....hahaha..jawabla..SAYEEE....Apedaaa wat lawak je...hikhikhik

Oke bai~!

P/S:.hmm..mane tah Mr.Y.. :(






3 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

comeynye jaa tido....cane la rupe acik nani tido lak kan???hahaa:p

nor isneini mohd ayob said...

acik nani tido? comot laaa...hihihi

Prince Halilintar said...

hahahah...ok..nk tgk nnt..hihi:p