Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Feb 26, 2012

Yesterday

Saya suka kalau ada anak-anak buah saya balik kampung ni. Riuh macam berpuluh-puluh orang dalam rumah. Padahal anak buah saya cuma tiga orang setakat ini. 

Semalam petang saya tidur lepas makan. hahaha. Sangat 'cantik' perangai anak dara kan. T_T Sebab rasa berat sangat mata wei. Tapi lina minit je. Selebihnya saya duduk dalam bilik sampai lah dengar suara anak-anak buah saya balik. Saya sambung online. Lepas tu dengar suara macam memanggil-manggil nama saya. hahaha. Azhar la tu. 

Annii..!

Jaa'aaa!

Dia datang bilik saya, salam tangan saya lepas tu-cayang sikitt..saya kiss pipi dia. ahaha. beshnye pipi lembut macam dia. @_@

Lepas tu malam sikit..Alia story mory dengan saya. Pasal story dalam CD yang dia tengok. Cerita pasal Putih. Ala..bawang merah bawang putih tu. Yang Erra Fazira punya suara tuh. Tau tak. Kalau tak tau takpe. ahahaha. Cerita la bersungguh-sungguh sampai mulut muncung-muncung. Tau pulak watak baik degan watak jahat mana satu. 

Malam sikit pergi kedai baju beramai-ramai. Beli kain pasang untuk wedding ceremony my sis. Kan nak sama kaler. kikiki. Lepas balik rumah, budak-budak ni pun masuk bilik saya, saya pasang citer puss in boots tapi Alia nak tengok citer hantu, saya pasang citer sumpahan kum-kum, tapiii tak sampai lima belas minit, semua termasuk makcik diorang ni dah sibuk tutup muka tapi hantu pun tak keluar lagi. Lepas tu macam dah seram sangat je kan, kitorang decide bukak balik citer puss in boots. uhukhuk..(--")



Okebai~ 

Notes: berusaha untuk jadi yang terbaik. :)

4 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

klu ade anak sendiri nnt lagi la xtaw cane nk layan tu kan...hahaha

nor isneini mohd ayob said...

hehe..boleh lyn je..husband kn ade..:p

Prince Halilintar said...

habis la husband die...isteri watpe je nnt?ahaha

nor isneini mohd ayob said...

wife lyn husband la..hahaha :p