Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Mar 28, 2012

Bahagianya rasa

Assalamualaikum

Hari ni rabu kan kan. Mari buat wordless wednesday.

Terasa bahagia menggunakan benda ni. Terasa bangga pabila tengok line sebelah sibuk beratur..lepas tu terdetik kat hati..oh lihatlah diriku pakai touch n go tak perlu beratur lagi.. haha..


Over tak?.

Okebai.

6 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

pasni ley la pkai smart tag pulak...hehestabila

nor isneini mohd ayob said...

hehehehe... smart tag nani pinjam abg punye je la..:p eh abg?? kiki

Prince Halilintar said...

nak pinjam abg punye eh...amik la syg(terus cair)...hehe =)

nor isneini mohd ayob said...

hehe..abg bg? yes2..xkn la x bg kan..:)

Prince Halilintar said...

mestilah abg bagi....hihihi=)

✿....rossa alina....✿ said...

OMG~~



baru guna TNG keeeeeeeeeeeeeeeeeee?? :D