Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Mar 11, 2012

Kelahiran yang comei

Assalamualaikum.

Terima kasih Allah sebab bagi saya anugerah yang sangat comel. I've got two kittens. Sooooo cute!! Geram rasa nak ciumgigitpeluk. Lepas ni saya kena tambah menjaga kucing-kucing saya dengan baik. Cuma kadang-kadang je saya marah kucing-kucing saya sebab nakal dan takmo dengar kata. Terlalu tamak dengan makanan pun saya marah jugak. Tak baik tamak-tamak.

Dapat la hilang bosan saya kalau sorang-sorang kat rumah. heee..

Ni lah die kucing terbaru..takmo jeles-jeles..





Sayangg...sayangg..nanti kita bela kucing tau..boleh kan.. :D

Sayang thanks bawak pegi wedding tadi..next time nak ikut lagiiii..bole kan kan..:p

Takpun bawak pegi jumpa parent awak pun takpe..lalalala..g jalan-jalan kat kampung awak pun takpe...lalalala...

Sayang..walaupun jumpa tadi tetap rindu..haaa acane nih sayaaanggg...:p

Sayangg jari tangan awak cute betul..hahaha...*tetiba je..

Sayanggg..love u so much much much.. :)





3 ucapan tetamu jemputan :

◇tεyhα◇ said...

tengah syok tengok kucing tetibe ... errr... W.T.SAYANG? HAHAHAHAHA

Prince Halilintar said...

sayang, cepat la kasi nama kat kucing tu...nanti yim bg sekor tu nama 'na' dan sekor lg nama 'ni' baru taw...hahaha:p

teyha: jgn jeles eh..hahahaha

nor isneini mohd ayob said...

hehee..cik na cik ni la syg..kikiki..