Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Mar 25, 2012

Kucingkah.

Assalamualaikum

Kecintaan terhadap kucing makin meningkat. Ni present dari Madam Aliza (principal)..hihi..cam tau2 jer kita suka kucing. Ops Madam ada bagi adiah jam tangan tapi besar lepas tu tak pakai pun. hahaha. By the way terima kasih madam sebab nangis dua kali sebab berpisah dengan kite. Sedih eh..terharu.. :(

Ok dah dah.


Ni mama kucing. Die suka buat muka kerek. Bulu baby meow macam kapas. Yang putih tu mak kata jantan, yang grey tak macam grey tu mak kata betina. hihihi.

Ni peneman setia. Meow orange ni anak kepada mama meow atas tu gak. Da besar dah. Baru-baru ni dia asyik bising-bising je..mak kata nak mengawan. Tapi die takmo kuar umah. Asyik terperap dalam bilik jer. Tak paham aku. Dah kena marah pun tak dengar kata lagi. huh!



Yang ni plak....

Ni bukan kucing...ni laki orang ni..ha ha ha..no no..tak bole ngorat.. I je boleh.. :p Mai secawaann..eh tak..mai beli sengkuang calit..cedap giler..makan ngap ngap tak sedar dah abes..hi hi hi..laki orang ni jual kat Seksyen 7 je..depan Giant...promot derr... @_@

Ok bai.  :)

4 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

nanti dtg gerai lagi taw..hihi..jadi pembantu yim..hehe

nor isneini mohd ayob said...

bole2..hehehe..besh tgk org bisnes..next time nani tlg tabur kacang..:p

Prince Halilintar said...

tabur kasi rata tau...tapi ritu yim tgk menggeletar tgn syg tabur kacang...hahaha

nor isneini mohd ayob said...

boleh2..ade sifu ni..hehe