Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Apr 4, 2012

Kain ape? Kain batik...

Assalamualaikum...

(Krik..krik..)---> cengkerik

Malam ni I pakai kain batik ye U olls...

Selepas seploh kali try pakai supaya tak terlondeh..hahahahah..lepas dah berjaya pakai..dengan bangganya tengok kat cermin..hohohoho..hidung kembang beb...boleh terasa kembang idung berjaya pakai kain batik...HA HA HA ...over nyah~~~ (--")

Tak susah pakai kain batik pun..abah pun suruh pakai kain batik..sebab nampak kesopanan gadis Melayu terakhir...welll well..

I tau tak ramai gadis yang amalkan pakai kain batik ni...kalau nenek-nenek zaman dolu dolu ni pakai kain batik lepas tu simpan duit kat celah2 lipatan..pehh masa dulu arwah nenek I simpan duit dalam kain batik je U olls..kalau nak kasi duit raya, amik je ha kat kain batik..bila nenek dah nak pegang kain batik die..ha tau lah dalam hati " haa nenek nak kasi wet ghayee..sedia beraturrr.."

Nak tau cara pakai kain batik?? Tanya la mak U olls~~

Bye~~ :p


p/s: Aihh..lepas balik kampung..rasa nak balik kampung lagi je...he he he..:D

2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

nak tgk la syg pakai kain batik cane...cun x?hahaha;p

nor isneini mohd ayob said...

haha..tgk la..selebet jer..:p