Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Apr 12, 2012

kepelikan yang jelas

Assalamualaikum.

Hiiihiii..

Kamu kalau orang marah mesti rasa tension kan kan. Well, honestly..kite pun sama la. Tapi kite mesti tak mampu nak show off kite punye ketensionan. Sebab mesti tersenyum. Jelas terpancar pelik di situ. Kalau bos marah ke ape ke, mesti at least senyum la. Lepas tu kalau sedih kena marah nanges. Pftt!! Omg. Dulu la nanges. Dengan bos sekarang ni. Nehi. Never. Tidak sama sekali. Malu. ha ha ha. :p

Kite tak boleh rasa marah. Sebab rasa marah pun nanges. Rasa heppi pun nak nanges. Rasa pape pun nak nanges. Lepas tu lepas nanges mesti senyum Apehal entah.

Tapi..

Nasib baik kite senyum boleh buat kite jadi seorang yang comot bertukar jadi..

COMEL! (wekkksss..muntah kahak!)





Dan dan la nak bubuh gamba ni. Mentang-mentang gi dating. Lepas tu terpancar kegemukan di situ. Masih tersenyum . Apa lagi. Diet diet.!!

Lepas balik dating mak terus cakap tempoh tunang tu bagi setaun setengah. Setahun tu cepat sangat. ehh. Yeker. Ermmm..tengok lah. Lagi cepat lagi bagus pe. hahahaha.

Erk lapar laaa.
Okey bai.


4 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha kalo da cukup duit tu cepat² je la..kekekeke..

nor isneini mohd ayob said...

hahahah..tp duit lum cukup..kne tunggu lg la..:p

Prince Halilintar said...

setahun setengah ek?bole2..hehe
boleh kumpul lebih sikit duit ni...hahahha...

p/s:muke nmpk hepy giler je dlm pic tu..haha

nor isneini mohd ayob said...

kumpul lebih la..heehee..utk mase depan...:p

muke mmg sentiase hepi la..hehehehe