Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

May 28, 2012

Aktivitas semalam kelmarin

Assalamualaikum.

Pagi ni nak bangun amatlah malas. Postpone 5 minit lepas tu 5 minit lagi lepas tu tambah lagi 5 minit. 6.45 bangun okey. (--")

Sebab Sabtu Ahad berjalan sakan. Berjalan sahaja tau bukan membeli. Karena purse bagi maklumat tiada kepingan kepingan bernilai di dalamnya ya.

Berjalan la ke Nagoya Plaza Alam Sentral + Kamdar Klang + Nagoya Klang. oke bai.

Penat la berjalan tampa membeli apa-apa. Kalau membeli tu memang tak penat sebab dapat hasil.bahahaha.

Ahad pergi Jakel pulak.

Yang pasti rambang mata.

Nak cari baju ehem² pun melilau mata. Harga tu tak usah cakap. Ohh mahal rupanya. huhu. Takpe la mungkin mata aku cuma tertengok yang mahal je kooott.

Bila nak membeli pula. Kena tunggu la. hihi.

Okebai.

Whoaa lama jugak tak berjumpa. Nasib baik daku setia menanti. heee~~

2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

dah banyak wat pemantauan nie..tapi xjumpe2 gak baju yg dicari camne ni???hehe

nor isneini mohd ayob said...

ade je cuma tak cari betul2...ehehe