Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

May 17, 2012

Curiosity will goes to insecurity

Assalamualaikum

Malam ni memang tak boleh tidur. Haaaa..batuk-batuk plak ni. Sampai selsema pun tetiba boleh wujud. Aiyark. Tapi sape peduli. huhue. Ayat nak sedih plak kan. (sembam muka kat bantal)

Aku ada masalah sifat ingin tahu yang tinggi. U know, everything kena tahu, kena tanya..a lots of TAPI dalam kepala. Kadang-kadang rasa macam buat orang lain rasa annoying. Susah lah kan. Dalam kepala ni TAPI perlu di kurangkan. Lagi-lagi bila melibatkan orang yang kita betul-betul sayang. I mean perlu lagi curiosity tu but! Kena ada limit. Haha. DULU single takdela rasa macam ni.
(--")

Untill last year convocation. *smile*

NOW. Sejak dua menjak ni entah kenapa lah tetiba nak muncul perasaan jeles tu. Dalam enam bulan ni ada la jugak jeles. Sikit. Okey medium la. I admit. Control la sebab still new kan. But then tetiba sekarang nak ke tahap rasa insecure pulak dah. I mean dah takut, risau and whatsoever yang boleh ruined relationship. Oh tidak. Hopefully tak. Apesal ni. Aku kan rock. Tetiba touching je malam ni. Apesal. Ya Allah, help me. :(

Yela ada reason kot kenapa macam ni tiba-tiba. Maksud aku cepat touching. Bila dah busy, takde masa..penat lagi. U know. Macam dah lama tak contact je rasa. Mesti la sometimes rasa macam "eh dia ni dah lupa kat aku ke" Over kan?? Yela aku kan garang, ganas, kasar bila cakap dalam telefon. T_T (sedih). Rindu.

Aku tau instinct aku betul. Tapi aku selalu deny. Macam tadi. Dah berkulat baru nak story. Cit! (--") Tapi lepas tu baru dapat tahu citer sebenarnye. Lepas ni nak buat lagi ke tak nak ek.  (fikir sambil jari kat dagu)

Hmm

Eh!! Da midnight.

Okebai.

p/s: Please take care of urself okey during 18-21 May. Will miss U. Me ♥ U as always. xoxo. 

0 ucapan tetamu jemputan :