Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

May 27, 2012

Mimpi semalam yang amat comel

Assalamualaikum.

Kadang-kadang bila kita suka sangat kat sesuatu mesti sampai terbawa dalam mimpi.

Takpun..kalau kita tak sabar sangat. hahaha. Pun boleh bawa masuk mimpi. (tiba-tiba tergelak di pertengahan ayat) .

Tapi mimpi yang ni takde la pulak terfikir sebelum tidur. Tiba-tiba termimpi. Macam mimpi yang tak di undang.

Mimpi...hmm..segan pula. kuikui

Mimpi I ada baby. haha. Tapi comel sangat. Mungkin sebab I ni memang suka sangat kat baby. hehe. Maka terbawa la sampai mimpi.

COOMMEELLL!! Hanya I yang tau kecomelan baby tu macam mana. hehe


okebai.

2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

teringin gak nk tgk baby tu....

nor isneini mohd ayob said...

masuk dalam mimpi baru leh tengok. hehe.