Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

May 24, 2012

Minggu penat.

Assalamualaikum.

Okebai.


*See..nak menaip pun penat. T_T

Minggu ni setel barang intake UiTM.. Aku sebagai purchasing staff. Kena buat production since orang yang sepatutnya buat takde kat ofis. See..aku ni memang rajin. T_T

Lepas tu tak henti² bos call. Lepas tu kena marah. Weeiiiii aku ni nak buat keje tau. Bukan tak buat. Ok hari ni pun skip makan tengahari sebab takde mood. Tetiba bos marah. Ok fine la kan. (menaip penuh rasa kesal tak dihargai sbg pekerja. T_T)

Kiranya dari hari sabtu tu la aku bekerja keras sekiranya pabila daku berbuat begitu (kerja keras) tak kena marah dgn bos. Eh kejap. Kenapa sejak  minggu ni semua nak refer kat aku. Adakah aku pengurus?? Wadefak. AKU STRESS!.

Masing² tau kerja masing². Ni kira aku berhati mulia lah tolong buat production. Saaaampaaiiii lah siap!! (dengan penuh harapan boleh siap)

Kalau bos marah memang la aku solat hajat semoga aku dapat kerja yang lebih baik, bergaji banyak. Yang sepatutnya aku dapat berdasarkan kerja keras aku. Jangan bagi kerja banyak kalau bayar pun tak setimpal. Ni aku refer kat bos² tempat kerja lama. Dengan harapan next bos bayar dengan setimpal. (tak habis² setimpal..ehh ofkoss lah beb!)


Daaahh penat ni oke. Nyesal pakai baju kebaya ( ceehh kebaya siot) . Kena buat production pula hari ni. Tadi nasiblah tak ternanges sebab kena marah. Eh aku ke kena marah. Macam tak caya.
@_@. Tetiba kena marah pun boleh tak caya.


okebai.

3 ucapan tetamu jemputan :

suzie said...

alololo.....same-same la kat sini....stress gak....bulan ni bulan marah woooo.....sume orang nak marah..ingat aku tak leh marah ker...ni nak marah ni..nak marah nih....hehehehehe....

Prince Halilintar said...

syg, xmo stress tau..

eh, syg pkai kebaya..nk tgk nk tgk...hehe

nor isneini mohd ayob said...

hahaha..kebaya kan kan..bru nak jadi wanita melayu terakhir tetibe kene wat production..stress la syg..huhuhu