Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

May 10, 2012

Rasa mahu senyum. :D

Assalamualaikum.

Senyum seindah suria menampakkan gigi besar di depan. Tadi kat opis makan kerepek beramai-ramai. Lepas tu aku gigit la kerepek itu. Lepas tu ade orang tegur gigi aku. Huh. Gigi hamster. Okey pe kan. Comel pe. Lalalala. Ade aku kesaahh. :p

Sebenarnya I nak buat satu list penting. hohoho. List apakah itu. Jeng jeng jeng. Sebab I dah kira dewasa dah. Jadi tiba masa untuk berpasang-pasangan. I mean bukan la seperti masa zaman sekolah wey. Sekolah tu memaen je. Huhu. Ini serius. Kita mesti tolong dia. Wonderpet. *tetiba T_T

Semalam mak masuk bilik. Dengan tidak semena-mena emak tanya. Nak bagi berapa dulang? Uhuks. I kata la mungkin 9 la. hihi. Dengan segan silu. Biasala I kan pemalu. wakaka. Lepas tu mak sebut la satu persatu. Masa kakak I tunang I takde la belek sangat barang tunang dia. uhuhuhu. Jadi sekarang ni tetiba rasa blur. (--"). Ini list yang emak kesayangan cakap sambil kira guna jari. Comel tau mak ni. Prihatin kat anak mak yang senang blur ni. uhuhu.

Untuk Encik Yim.

1- Baju Nikah+Sampin+butang baju
2- Sirih junjung
3- Cokolate+gula²
4- Kek
5-Cupcake
6- Perfume+ pape je yang seangkatannye (hekhek...boleh tau la encik yim guna apa..sedap bauuu..wiwiwi)
7- Buah-buahan
8- Kemeja
9-Puding

Untuk Cik Nani

1- Cincin (risik + tunang) - DONE
2- Kek
3- Buah-buahan
4- Skincare set
5- Cokolate+gula²
6- Sirih Junjung
7-Kain nikah


Jadi ini la list nya wahai Encik Yim. Tapi cuma cincin je dah beli. tu pun setiap hari rasa nak tengok. hahaha. Encik Yim simpan eh pasni. hihii.

Tak tau bila nak beli yang lain. Sekarang bulan 5.  Makanan tu tak boleh beli awal2. Nanti rosak plak kan kan. Hmm. Oke la.

Eh sapakah ini. Belek bunga sambil tersenyum.


 Eh tetiba cakap pasal belek rasa nak belek cincin lagi. hahahhaa. Oke bai bai. :p


2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

amboi syg..smgt betul die eh..thanks tau..xyah ssh yim nk memikir lagi..hehe

*perfume tu rahsia xmo bgtau..haha:p

nor isneini mohd ayob said...

kene gtau gak perfume tu..:p