Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

May 12, 2012

Yahuu update blog

Assalamualaikum.

Di kala menunggu Encik Yim datang..maka mari la update blog. Yippie~~

Tadi  pergi kedai buat alignment sebab lepas gugel kat tenet tentang macam mana nak cek tayar yang alignment nye dah lari. Hoh paham dak pe maksud kite ni. Sebelum tu, tadi YM dengan Encik Yim. Kite cakap tak pegi pun wat alignment tuh. Sebab rasa macam tak perlu semua itewww. Lepas tu pum pam pum pam macam ter nak merajuk sikit la sebab dia kata tak fokus time drive. Sebab kite kata macam tak tau nak beza kereta tu kena servis ke tak. Kite pun tetiba rasa nak jadi terdegil plak takmo dengan advise orang. wuwuwuwuw. Tapi kite tak jadi nak terdegil. Kite pegi jugak kedai kereta tu. Lepas tu kite pun  lepas siap semua tu kan. Rasa macam biasa je. Dah tu acane?? Kena tipu dengan apek kedai tu ke? Ke kite memang tak reti nak beza jugak.T_T

Ok fine. Lepas ni serahkan pada yang pakar. (--")


Balik rumah online pesbuk,  kite tengok gadis lain memakai skirt..alahai ayunyeww.. kite pun teringin nak jadi ayu..kan..tetiba seorang mak jemah nak jadi ayu.  hewhewhew. Maka mungkin satu hari nanti I akan jadi ayu pakai dress ke, skirt ke..aww jadi pujaan Encik Yim..kehkeh. Sekarang ni ganas. Cakap kat tepon pun ganas. Kesian Encik Yim.

Maklumlah ustazah kata suara tu jangan nak lemah gemalai sangat. Dulu masa single selalu jadi ganas cakap kat tepon sebab takut kena ngorat dengan kengkawan. (ini ayat perasan)  Lalu terbiasa la sampai sekarang. HAHAHAH. Hamboi kau gelak tak hengat. 


Jadi nak suara manja-manja kena la dengan Encik hasben je sorang. Maka kalau nak I manja giteww tunggu la jadi hasben I..heeee~~~ Tak gitu Encik Yim... :p

*Bila nak pukul 3 ni.


 Erk!! Gamba takde motip. Oke bai.
                                       



2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

muke xfokus tu...haha

nor isneini mohd ayob said...

huehuehue...ni mmg la x fokus..tp time drive fokus tau..hihi