Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jun 9, 2012

POKKITS kepsi terasa kesedapan sehingga kini~~

Sehingga kini masih terasa kesedapan membaham sebuah pokkits KFC.

Satu hari di hari Jumaat..

Tiba di KFC..ingat nak jom jimat je..makan nasi ayam KFC bernilai RM 6.30..bahhaahaha..rupanya perut meminta minta pabila mata terlihat gambar resepi baru KFC yang amat comel kiut miut dan nampak sedap.

"Hai Selamat Datang..makan sini??"

*Angguk-angguk* "Ermm saya nak Nasi ayam KFC...".

5 saat tatkala terlihat gambar pokkits..

"Errmm..bagi POKKITS satu.." *senyum-senyum*

Bayangkan....nani makan....

SET NASI AYAM KFC
Ihsan Google


POKKITS.

Ihsan Google



Apakah ini?? Kata nak kempiskan perut. Tapi baham makanan macam gergasi.

Sedapnye pokkits. Serbuk cheese + daging ayam + salad + mayonis + roti pita +sejenis rasa nanas di akhir gigitan. = nyum nyum nyummiiieee. Macam kat packet dia..The end is the best. Aku makan sedapnye cheese..comot..sebab salad tu pun ikut semua sekali nak masuk mulut. Tak sabar betul sang salad ni. Lepas tu makan la daging ayam tu pulak. Lepas tu ..da makan makan nyum nyum...akhir rasa ini..hmmm..rasa macam nanas je..ouuhhh tengok kat packet..rupanya perasa nanas ni yang special kat pokkits ni. Ohh ii seee..

Balik ofis kekenyangan. T_T

Tu minggu lepas la...sejak itu dah tak makan tengahari.

Sebab I nak berjimat. Maklumlah...hujung bulan depan road tax + insurans kereta tamat. Kenapa I takde simpanan yang kukuh. uhukhuk

Okebai.



2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

slmt dah makan td..klu x pasti terliur tgk ni...hehe

nor isneini mohd ayob said...

hehe..terliur punya..:p