Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jul 29, 2012

Gelagat bulan Ramadhan

Assalamualaikum.

Alhamdulillah dapat menyambut bulan ramadhan kali ini bersama keluarga yang bertambah. Selamat berpuasa, semoga berpuasa penuh kecuali kaum wanita. kihkih.

Sempena hari minggu ni, aku pun terlupa esok hari isnin. Lalalala.. Jadi aku baru teringat pagi tadi lalu hati aku pasghah sebab mula terasa malas untuk drive. hewhewhew.

Tadi aku ikut kakak aku pergi Dengkil-Tesco-balik ghumah. Macam-macam ragam anak-anak buah aku lah. Yang best nye aina pandai dah tolong bayar tol. yeayeayeayaaa...!! (apesal hepi makcik ni?? adakah next time akan minta tolong anak buah ini??..wakakkaa)

Tadi aku saje-saje je la amik-amik gamba pastu tak sangka plak budak dua ketul ni pun dok menyelit kat belakang. hahaha. Cakap cepat aku lagi comel dari budak tuh...hahaha!!!


Pehh muka monster nak makan akuuu.~~


Nah hamek kau makcik monster dah mulaaaa...bhahahaha!


Dak tecit ni plak tertido kat riba ibu die. Sampai meleleh air liur basi kauuu. Kalah orang puase.

Hah hamek askerim sebijik. Pastu makan berdiri tak hengat pastu terjatuh, pegang bahu aku pastu tetiba mulut aku rasa coklat. Puiihh Puihhh.. Nasib tak telan!! hewhewhew.


Rasa-rasa aku edit gambar ni over tak. Tak kan? Sebab aku nampak comel kan? Tak nampak cela di wajah..hahaha!! (well..edit kat henpon..kikiki)

Oke lah. Makcik comel ni nak ciao dulu. Bai bai. Selamat berpuasa semua...................

p/s: RINDU SANGAT. (tetiba...lalllaalalaa)



5 ucapan tetamu jemputan :