Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jul 10, 2012

mimpi atauuu...sila cubitttt...


Assalamualaikum. Pada sabtu lepas yakni 7.7.12 tetiba ada 3 bijik kereta masuk perkarangan rumah..mula fikir eh sape iteww..(buat muka seperais sendiri padahal da tau)..:p Lepas hasil bincang tu tetiba jari ada cincin..magik kan??? hahahah. eh eh seronok plak...lalalala..jadi dah kena cari barang lah kaann untuk bulan 10..Insyaallah. :)

Lepas hari tu tengah basuh cawan pinggan tetiba emak kesayangan tanya.

" Panggil apa kat yim tu"
"Panggil nama je la...hahaha" Tak habes gelak..hewhew.
"Tak baik la...panggil abang ke, darling ke..dulu..(hahhh rewind story)..mak panggil abah tu abang tauuu.."
" Ala..yim panggil nani nama je, nani panggil la yim pun nama je..kehkeh"
"........" tandanya emak tak tau nak balas ape...hihihi


Lepas tu cerita balik kat yim dialog² ni..kihkih


Thanks abg yim sebab sudi bertandang..uhukhuukkk..tetiba panggil abang...lalalala...



eh ehhhh...


Meja yang bersepah ala ala zaman study dulu. Lebih kurang laaa da biasa study meja bersepah.wuwuwuwu.



Daaahhh sambung buat keleje...baaii...

3 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

abang..kihkihkih..

Prince Halilintar said...

kuikuikui...abg ye..panggil manje2 tau syg..hihi =)

nor isneini mohd ayob said...

hehehehe..baikkk..kiki