Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Aug 24, 2012

Salam Lebaran


Assalamualaikum.

Di kesempatan ini, walaupun dah terlewat rasanya.huhu. Saya wakil kucing-kucing saya dengan ini mengumumkan bahawasanya dengan ini, saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, mohon ampun maaf sepuluh jari jika segala perbuatan saya ni tidak dapat langsung di maafkan. Mungkin saya terlalu kejam untuk awak-awak. Tapi..semua benda yang saya buat bukan dengan niat. Maksud saya, saya terlalu cuai, terlalu clumsy, tak berapa nak matang berfikir. hukhuk. Hmm.. Tapi terpulang awak semua nak terima saya macam mana. Yang penting, saya bukan seorang manusia yang jahat. tauuu.

Oke lah. Terasa macam nak sensitip plaks. hahaha.

Mari lihat gambar ku yang sentiasa gembira. poyo lah sangat minah ni.. hahahahakkkk.


Mari kita layankan blog-blog manusia lain. Mai jadi stalker kejap. kahkahkah.

Bai.



2 ucapan tetamu jemputan :

Izzatie said...

Selamat hari raya :)

Prince Halilintar said...

slmt hari raya sayang...kirim salam raya kat kucing2 awak sekali ye =)

bila nak wat open house ni???hehe