Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Aug 8, 2012

Wiwit~~~

kruiooukkk kriouukk pewot dah bunyik. Hari ni de majlis buka puasa kat hotel UiTM. Bos aku memang fofuler yang ade kaitan dengan UiTM je. Pekerja majoriti dak UiTM. hohoho.

Asalnya nak lepak umah kak anne tapi masalahnyer rumah kak anne ke mana,kak anne ke mana, bos ke mana..semua ke mana. Di mana mana. Sebabnyer tadi kak anne folo bos jumpa customer. Sampai ke petang tak balek nih. Jadi kesimpulannye sampai ke petang melangut kat opis. Nak balik dah malas. Kena berulang lagi. Memang dah malas drive dah sekarang. kihkihkih. Tunggu je bakal asben tolong bawak ke hulu hilir. huhuu ( adakah sekadar angan-angan??)

Tetiba plak rase DAH LAMA TAK SOPING. Tengok almari rasa bosan. hewhewhew. Baru perasan lama tak beli baju baru. huhuhu. Masa belaja kemaen. Dah keje terus lupa nikmat soping. T_T


Okelah sebelum terus leka menaip baik beta pergi solat. Buibuii~~~

0 ucapan tetamu jemputan :