Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Sep 29, 2012

Monolog aku dan cimb sepanjang hari sabtu

Menaip dengan nada yang kecewa. Sila baca dengan nada sedih kepiluan.

Hari ni planning nak beli barang hantaran nak siapkan semua la minggu ni lepas tu nak siapkan baju. Tapi hari ni CIMB dengki dengan aku kan. Saje je. Dah cek kat cimb clicks maksudnye duit dah masuk dalam akaun la kan. Pastu dengan hati riang nak keluarkan duit. Tapi tapiiiii...balance is not enough. What the.... T_T Sangat mengundang kekecewaan. Nak menanges lak. wuwuwuw. Nasib baik depan orang. Kalau sendiri tak taw jadi pe. (melampau betul ayat) .

Masuk kereta dengan perasaan kecewa.


Diam tu maknanya tengah feeling dalam hati laaa. T_T


Pastu rase nak balik rumah je. Nak balik nak balik. Yela..shopping takde duit nak beli ape. Beli angin je ke. hukhuk. Da la menumpang orang. Kalau drive sendiri terus balik rumah je. hmm. Pastu si dia bawak la g jenjalan. Padahal hati tengah gundah fikir camna aku nak pergi survey barang kalau takde duit. Yela, aku ni kalau takde duit jangan harap la nak keluar cuci mata. Mesti aku akan beli something punya.  Dalam purse ada limabelasringgit je tauu. Sedih ke tak?? :p


Memang la si dia ada offer guna duit dia dulu. Tapiiii.. aku lemah sikit, jenis taknak susahkan orang, selagi aku boleh buat sendiri, selagi tu la aku tak bagitau orang, entah-entah nanti dah kawen nak bersalin pun kalau boleh nak pergi sepital sendiri. Gilo apooo... (--")


Jadi aku bermonolog la hari ini.


CIMB kau memannggggggg....!!


Hmmmmm.....


Sape je la yang mampu sabar dengan perangai aku.



(--")


p/s: apa yang di inginkan tidak tercapai.

3 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

cimb nye sistem yg wat hal la syg...jgn kawan gan cimb eh..bile blh kuar duit baru kawan gan die..hehehe:p

nor isneini mohd ayob said...

tu la..hehe..once da bole kuar duit bru leh kawan balik..kikiki

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha ko ni kan, kat cimbclicks mmg camtulah..dia kuar awal tapi kat akaun lambat sikit..ko tengok kat mane tu kok boleh tau dah ade..kene tengok kat available balance tu barulah duit mmg betul² dah masuk..kalo ko tengok kat account balance tp kat available balance takde lagi maknanya belom masuklah tu..kuikuikui..


panjangnya aku taip.mcm buat entry.hahahaha..kbai.