Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Sep 16, 2012

Penat sampai rasa nak tidur sepanjang hari..

Assalamualaikum.

Minggu ni memang penat sangat. huhu. Bila bangun tido pun kelam kabut ingatkan dah lambat g keje rupanya awal lagi pukul 5 pagi. =_=. Lepas tu tido balik. Kadang terbangun pukul 2 pagi. Semuanya terasa dah lambat pegi keje. wuwuwuwuw. Kenapa macam ni. Tahu tak kalau lambat pergi kerja kena tolak RM 5?? Tau tak tau tak??? So, that's why la. Hmmm. T_T. Lepas tu tambah lagi bos takde. Pegi cing ceng cong ceng china. Pastu kalau production tanya aku nak buat kerja ape, macam mana....aku terpaksa lambat sikit berfikir. Sebab masa tu aku tengah siapkan bubuh harga barang untuk sales staff.. Tot tet tot tet tekan kalkulator macam buat kerja sekolah matematik. huhu. Penat nyah~~~! Wei bukan senang nak fikir semua dalam satu masa. Boleh gugur rambut aku. Boleh tak fikir untuk aku. Aku taknak persoalan. Aku nak korang tanya lepas tu aku senyap 5 saat. Korang dah boleh bagi jawapan sendiri. Macam aku buat kat diri sendiri. harharharharhar.


Soooo tired laa. huhuhukk.

Ingat nak buat planning kat meja office biar kerja aku running smoothly. Tapi itu pun tak sempat daaa.

Lagi 3 minggu lebih ni nak tiba ke hari itu. harrgghh bunga, riben, pearl manik..belum beli lagi...hewhewhew... Nak ajak sape ni mangsa teman aku g beli semua barang2 tuh..hukhuk.


Dah la macam lama je tak jumpa pakcik tuh. hukhuk..balik keje lambat pastu tido awal. :'(


Bye.

2 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

err...pakcik mane tu yg lame x jumpa tu...?

nor isneini mohd ayob said...

pakcik yim la..hehe