Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Sep 22, 2012

Risau

Assalamualaikum.

Mak aku sekarang rajin jenguk bilik tengok ada ke anak die yang sorang ni siapkan ape yang patut. Huhu. Tapi mak aku tengok aku tak watpe pun. Mak aku pulak yang macam risau. Tapi kenapa aku dok rilek je., Ke sebab aku terlalu risau jadi aku pun nampak rilek je. SELALUNYE MACAM TU.


Nani = Terlalu risau = Terlalu rilek.. T_T

Jadi kalau nampak aku terlalu relax tu maknanya sila lah bantu. Aku tengah risau sangat tuh. Barang lum siap sepenuhnya. huhu.. @_@


3 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

last2 minit baru wat nnt jd kelam kabut la...

nor isneini mohd ayob said...

sedang buat sikit-sikit..:)

Prince Halilintar said...

sikit2 lame jad bukit....haha