Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 12, 2012

Cry + sleep

Aku selalu duduk rumah. 
Duduk rumah online dan tidur,
Tidur dari pukul 3 sampai lima petang,
Mimpi nanges sampai terjaga sedar-sedar ada air mata...


Hahahaha. Pantun apekejadahnye.


Petang tadi aku tidur. Eh hai...jumpa lagi sebab aku tak boleh tidur. (Slap my face). Please nani. Huh.
Tidur waktu petang ni tak boleh di amalkan selalu, lagi-lagi kalau sampai berjam. Huhu. (--"). 

Petang tadi aku tidur ingat nak tidur kejap je, rupanya terlajak sampai mimpi diri sediri menangis bagai nak rak. Apehal la budak ni. haih. Aku pun tak tau nanges sebab apa. Tau tau je bangun tidur macam ada air mata. Whut the (--")

Jadi sekarang ni aku tak dapat nak tidur..lalu post benda merepek dalam blog. 


Hmm hmm aku rasa mesti ramai yang pernah nanges dalam mimpi. Yang aku selalu tengok dua orang anak buah aku la. Malam-malam buta karang tetiba je dengar...eekkkkk...budak kecik nangis sambil cakap " ibu..ibuu...tu aina punya laaaa" HAHAHAHHAHAHAA. Kalau Aliya pulak nanges je...tapi style yang menyeramkan la..huhuhuhu.. tengah senyap sunyi tetiba je ada suara. huuuu. Ape lahh.


haarghhhh..bila aku boleh tidur ni weiiiii!!!

0 ucapan tetamu jemputan :