Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 29, 2012

Sarakit TV3

Sebenarnye sekarang aku tengok citer Sarakit kat TV3 tu. Tapi cuma 5 minit la. Bukan tak minat, tapi aku ngantuk gila laaa. Maklumlah busy kerja kan. Nak buat pape pun takde mood dah ni. huuuu.

Seram ohh citer ni. Tetiba ada orang tu jenguk2 tingkap rumah Sarakit tetiba nampak antu Sarakit tengah tengok dia dari dalam rumah...haruuuuuu.

Terus takmo tengok. (--")

Oke lah. Nak cari idea lain tulis blog. hahahahahhaa



Ciow.

0 ucapan tetamu jemputan :