Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 8, 2012

Almost cry..

Assalamualaikum..

Semalam, dapat ceramah free dari seorang boss. Tapi okay, sebab salah sendiri..lupa sesuatu yang sangat penting. WHICH ARE..INVOICE & DELIVERY ORDER ANDDD...COMPANY STAMP..


Aku tak tau la kenapa tahap kepelupaan aku makin menjadi-jadi. hmmm.

So, ni nak cerita..aku kena ceramah..bukan kena marah pun..but I almost cry..mata kelip kelip banyak kali bagi tak keluar air..hehe.Aku rase bos pun perasan..pastu bos tukar topik lain. Sambil ketawa. Tapi aku tak bole ketawa. Just senyum je. haih. Mana mungkin dalam sepuluh saat boleh bertukar karakter. T_T


Ya Allah, kuatkan lah daya ingatanku agar tidak menyusahkan semua pihak. Amin. :)

2 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

nape??ko lpe nak cop ke??huhu..rilek2..ko kene sediakan list kat meja ko kot.. :p

Tatie Atikah said...

Hehe...chill...
sya slalu kena ceramah dgn bos,,
mcm ayah bg nasihat kat anak...
tanpa nada tinggi pun sya dh 2 kali ternangis dpan bos..
alamatnya..malu smpai skrg... huaarhh hehe