Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 2, 2012

Another bride-to-be

Assalamualaikum...


Baru balik dari jumpa orang kesayangan..sapa lagi..Encik Yim la...ihiks..

Ekceli baru balik dari majlis tunang Cik capija kita. Congratulation my dear friend. Hee..dulu nek beskal sesame g sekolah. Muka I gelap, tapi muka capija cerahhh je..jeles jeles..hahahaha.

Takpe lah..sekarang muka I boleh laa agak cerah la jugak..ngengeee.

Now lets plan for our Wedding. Jom!!

Tak sabar nak kawen.hahaha..

Gambar nanti dulu. Takde dalam simpanan.

p/s: Rindu kat tunang tak habis lagi..(--"). Rase macam nak peluk je.ehh ehh..laliluleloooo....


2 ucapan tetamu jemputan :

acik nab said...

acik pun rindu kat tunang nanie tu...eh? he he he he...

nor isneini mohd ayob said...

Hehehe..nnt kite smpaikan kan yim..kui3