Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 25, 2012

Haunted..

Assalamualaikum...

"Matured"


Terus menghantui...

Any advice for this? Do I need to show my maturity? Do I need to be serious all the time? Do I need to show them I don't need anybody? Do I need to show that I can do anything without support from others?

Do I need to show how a mothers look a like.. ?

Do I need to forget all my childish???

Do I need to tell all people..I am matured..I am matured...I am matured...

Aku layan anak buah aku, aku akan jadi macam diorang.. Aku layan makcik-makcik dan  pakcik-pakcik, aku layan macam aku anak diorang.

Why....selalu cakap aku tak matured...

U know...maturity issue ni dari dulu lagi... Buat aku tak suka kat diri sendiri...

Tipu la  "terima seadanya" tu.

*sedang emosi*


1 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

blerrggghhhhhhh..


aku da kawen pn masih ade yg kate aku xmatang. lantak dorg la wei nak kate ape. asalkan kite tau hala tuju hidup kite. ecewah!! :p