Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 16, 2012

Sejak ku kenali dia...





At first time.suddenly ada mamat mane tah komen status fb...haaaa..bila aku approve pun tak tau...(--")

Tengoklah sepatah sepatah je reply..HHAHAHAA..

Tetiba makcik aku muncul....

Hikkss!! Kawan ofis makcik aku ghupenyerr..kui3...

p/s: sesaje je terkenang waktu dulu...:)


5 ucapan tetamu jemputan :

Prince Halilintar said...

aha..ni la 1st sekali kite komen kat fb kan..kenal pun tidak..niat dihati nk membantu je..last2 tersangkut dihati sampai skrg...hehe =)

p/s:kredit jgk pada cik apple hijau sudi kenalkan anak buahnya tu..hehe

acik nab said...

ehem ehem...

kalau dah jodoh tidak ke mana....

✿....rossa alina....✿ said...

ALOLOLOOO...paling kelakar mase konvo!!gentle betul ye siap bagi bunga. abah ada sekali pulak tu.. peewiittt.. :p

nor isneini mohd ayob said...

hehehe..terpaku tetibe..dalam ati (eh siapa ni..siapa ni)..:p

Prince Halilintar said...

malunyerr teringt kisah itu...

lps bagi bunga dpn family syg tu balik rumah baru la nk terfikir malu yg amat sgt...hahaha

smpi skrg cam xcaye je bg bunga dan ngorat dpn parents syg tu..hahahha:p