Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 12, 2012

Sha's E-day

Assalamualaikum..

Setelah aku whatsapp si Sha ni tak jawab pon..huu..so, aku tengok la pics kat CD yang baru dapat tadi. hihi.

Oh rindu la kat tunang I tu. wahaha. walaupun baru jumpa tadi. lalala~~

Aku sebenarnya tengah malas menaip. Jadi...mari cuci mata mari mari mariii~~~


Oh before that, Congratulation to my friends. Elina & Shafiza, May Allah bless U all, and wish u all happy ending. :)





Pelamin ^_^

Kawan-kawan yang interframe lebih..hihi

Aktiviti wajib...tengok cincin..

Sarung-sarung..muehehehe

Us :)

Eh! kui3

Sha and Dedey :)

Kami pun nak..haha :p


Congrats sha..cepat-cepat kawen tau! =)


p/s: miss u damn much..:)

3 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

muka sha ngan dedey macam same plak..bila senyum mata terus xnampak..huhuhuhu,..

nor isneini mohd ayob said...

mmg same..jodoh kuat la tu..hihi

Prince Halilintar said...

best kenal dgn kwn2 syg tu...semua peramah =)