Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 16, 2013

Abang ku bukan abang mu

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua moga bahagia. Gitew. Sila jawab dengan ikhlas. Tenkiu.

Ahh seronoknya kalau status kat facebook ni orang komen dan like, terisi juga masa luang ku. hahaha. Tapi sekarang ni semua kawan dah bekerjaya. Maklumlah umur pun dah 2 something kan.. ahakahak. Poyo taknak bagitau umur sebenar..kahkahk.pui.  ._. Bila semua dah bekerjaya dan ada yang nak kahweeennn dan tunaangg..jadi..mereka pun bizi lahh. Macam I.

Eh eh aku ni wat ilek lagi ni. Hm aku pun tak tau la nak start dari mana. Awal lagi ni khaannn.

hohoho.

.
.
.
.
.

Eh bosanla tak tau nak update apa..

aahhh kakak aku gelak tengok citer senario sambil lipat baju sambil marah-marah ibu kucing. Apekejadah. hahahahhaha. Jangan marah.


OOooooOooOOooo lepas tu aku macam dengar suara kucing nak bergaduh ni. Harghh seram dek non.

Okey sebenarnya aku dah tukar panggilan yim menjadi abang.. Tu je point aku update blog. ahahahaha.. Awat? Hang geli ka?? Yang penting aku hepi. walawehhh.

Oke see u later. bai.

2 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

Abang tak abang.. Hahahahahaha..

suzie said...

apa daaaa....aku pon masuk dalam ini stori...aku nak ajar kucen tu betapa aku menyampah bau najis anaknye...kikikiki...suh dia pindah sendiri dengan rela...