Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 25, 2013

Its a working-holiday yaw.

Assalamualaikum...

Hi, Since hari ni ibarat macam working-holiday, niat untuk update blog pun ada. Ini semua poyo! Eh kau tetiba. Ya Allah memang aku rasa takde mood nak bekerja okeh. Kat office just aku dengan Kak Anne sahaje. Abg zam awal-awal lagi aku dah suruh keluar pick-up barang deliver barang like a boss. But tak garang, aku boss yang just nice je. ahahah.

Well, aku rasa aku ni seorang yang manja. haha. Eh percaya ke tak percaya. Aku kalau merajuk tahap petala tapi yang best nye tak sampai sepuluh minit je. Hah tu bukan manje tu manjedik. Manje+gedik. waahaha.

Masa kecik, aku tak tau la aku manja ke idok yer.Sebabnye aku ni kalau tidur je, terjaga tengah malam mesti masuk bilik mak abah, cari ruang  yang available..kihkih..pastu tidor je...kalau dapat port tepi katil nasib kau lah jemah...banyak kali tergolek jatuh katil. hish.

Lagi satu kalau mak aku tengah tengok tv, aku rase ngantuk..aku suka tidur kat mak..Especially kat muntut, tutup muka kat peha mak. Bestnye. huhu. Tapi tu masa kecik la. huhu. Sekarang balik kerja je suka cubit-cubit pipi emak je.

Dengan abah aku suka merajuk je kalau kena marah. wuwuwu. Kadang lama jugak. Sampai abah cakap " ko jengkel dengan abah ke" ahaaa..malu pulak.

Tapi dengan mak tak pernah lagi merajuk kot. Sebab masa kecik walaupun mak marah , aku okay je. Nanges kejap pastu elok balik. huks.

Ish dah kawin nanti boleh ke tak aku cubit-cubit pipi mak mertua aku. Kang tak pasal kena cucuk mata. Sebab tekejut. wwuwuwuw.

Comel macam abah pun ye.

Comel macam emak pun yer.


Yang penting syukur, aku memang comel..thank u emak & abah ku sayangggg.


Oke bai.





0 ucapan tetamu jemputan :