Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 17, 2013

Mari update lagi..

Assalamualaikum warohmatullahi wabarakatuh. Salam sejahtera. Semoga sihat la hendaknye ye.

Yahuuu esok hari Jumaat. Esoknya pulak hari sabtu.. *tetiba ada suara yang annoying* haha. Aku bukan apa...sekarang ni aku tertunggu-tunggu waktu cuti sebab aku nak tidur puas-puas. Maklumlah sabtu ahad aku takde buat apa sekarang nih. buat taik mata je sudahaaahahahahhaha.

Ok.

Hmm..tadi aku sms la abang..ecewahh...abang kauu.. pastu aku tunggu...tungguu tunggu...biasa lah mesti la risau kan..takut jadi pape..dah lah aku ni memang orang yang perisau..(suka sangat risau tetiba) tapi aku tunggu jugak..ada berita mengejutkan.. Uolls..Its about his dad. Sakit. Dari hari tu la eksiden kan effect pada hati..pastu pastu...hati manusia kan..fungsi hati amatlah penting...aku malas nak taip kat sini sebab aku tau takde sape faham aku punya cerita sekarang ni...ahakahak..pastu just now, berita yang sangat mengejutkan lah..hmm..semoga abah nya cepat sihat..amiinn.. hmmm..teringat kat abah sendiri pulak. uhuu.

Aku tau la si dia tu terlalu risau..aku faham...sebab yelah, macam aku kata tadi, aku ni jenis perisau..even nampak tenang di wajah tapi di dalam hati hanya diriku sahjew yang mengetahuinyew.. Nak je aku bawa dia balik kampung sekarang. huhu..

SEMOGA EN.LUTFI CEPAT SEMBUH. AMIINN.

harggg stress aku dengan pemandu yang tak berhemah. Tadi ada minah mana drive kereta nak langgar aku dari tepi. Phui!! Hanya satu pertanyaan ku padamu... KO NAK TERBERAK EHHH TADIII...??


Ok Bai

1 ucapan tetamu jemputan :

✿....rossa alina....✿ said...

semoga beliau cepat sembuh.. amin..


bodonye sape yg bawak kereta camtu??