Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Feb 11, 2013

Peplum kurung gojesss

Assalamualaikum uolls.

Xinnian kuaile. Gong xi fa cai. Any hongbao for me?? Hik.

Sekian kalinya aku post pasal peplum nih. Eh ke aku dah post. Aku lupa lah. Ahhaha. Okeh. Takde sape ke nak order ni. Aku dah jadi model paling gojes kot utk kakak aku. Tapi aku malu nak bagi gambar aku. Tunjuk gambar baju je lah boleh. Wahahah. Kalau nak order mai la mai la..untung2 aku dapat komisen. Kehkeh.

Ingat sempena banyak kenduri ni boleh la pakai baju gojes2 macam nih. Tak la tunggu ghayer je kan kan.

Wehh alin bosan lah aku dok umah ni..---» pesanan untuk kakak ku yg jauh nun ni SKI. Hahaha.


Untuk yang di Perak sana. Selamat pagi cinta. Mihihi. Take care. Please rindu kat kiteeww.. (gedik sanggattt!!)

Okeh boiyyeee!!! ;)

8 ucapan tetamu jemputan :

alin said...

dah tau bosan, datanglah rumah akuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. huhuhuhu..

nor isneini mohd ayob said...

malas nak drive...hahaa

Cheida_Mymee said...

mana pon skrng org sebut peplum ja

Prince Halilintar said...

cantek..bila nk pakai baju tu kuar dating gan i??hahahha

nor isneini mohd ayob said...

baju ni pakai g kenduri kawen je..hihi

:: NisaAlwy :: said...

camne nak order? cantik..

nor isneini mohd ayob said...

@:: NisaAlwy ::

Boleh whatsapp 017 6384571 ye, btw stay mana..:)

nor isneini mohd ayob said...

@Cheida_Mymee

dah jd trend ^_^