Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Apr 4, 2013

Seketul kacang.

Ola oli ku beri nama cikebum cikebum. Ahak.

Hai lama tak update blog ni.

Panas hati panas hati. Kadang-kadang kita jaga hati orang tu, tapi akhirnya kita yang akan di musuhi. Eh ape aku cuba sampai kan nih. Kak ton pun pening.huhu

Macam ni kot..tak kira la beribu kebaikan yang kita buat untuk seseorang, akhirnya walaupun sekecil kesalahan, benda yang kecil tu yang akan di perbesarkan...lalu segala kebaikan akan di lupakan..

Oh please.BE MATURED! Open your mind. Jangan jadi kacang lupakan kulit. Ke ko memang seketul kacang? Ok lah ini memang cerita tentang seketul kacang yang tiada kulit. Bahahhahaa!!

1 ucapan tetamu jemputan :

alin said...

kacang.. kacang.. hahahaha