Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 3, 2014

Terima kasih suami

Salam Jumaat...



Ala..sibuk je budak pengapit tu...:p

Alhamdulillah..dah 3minggu & hampir sebulan kami menjadi suami isteri. Sepanjang menjadi suami isteri , baru tau macammana hidup berdua.Kadang gelak ketawa,kadang masammuka...segalanya kena share..tu yg buat aku rasa bahagia.Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah kerana beri saya suami yang baik dan sempurna.

Untuk suami....

Terima kasih yang tak terhingga sebab sudi memperisterikan kite yg 'cewek' (maksudnya kuat nanges) huahuahua...hik...kite minta maaf sebab sepanjang hampir sebulan nii abg banyyak tolong masak untuk makan malam kat rumah . Sedap hingga menjilat jari uollss. Kite minta maaf sebab kadang-kadang cepat sensitip. huhuu.. Terima kasih sebab bersabar dengan kerenah isteri abg yang macam kanak-kanak (kadang-kadang jerrr) ...

Alamak dah 730 a.m...tapi nak abeskan tulis blog jugakkk...  abang..tenkiu sebab bagi kite pelok abg macam tedi bear tak kira di mana saja abg berada...abg okay kan kan kan...terima kasih sebab best mcm tedi bearrrr........................I LOVE UUUUU!! okay abang next time kite taip blog lagi tauu... :D

Nak g siap g keje. Assalamualaikum. tata. :D

1 ucapan tetamu jemputan :

alin said...

anyo nyo nyo.. konon omel la tu. hahahaha.. mesti yim yg soh ko update blog kan?? kikikiki..