Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Mar 5, 2014

Lipstik Collagen D'Herbs

Hari tu kakak aku & kakak ipar aku ada beli LIPSTIK COLLAGEN D'HERBS dari aku. So, dapatlah feedback yang baik. hehe. Kakak aku cakap bibir dia tak kering sangat. Aku tau benda ni ada jual kat kiosk-kiosk berhampiran korang. Tapi pada sesiapa yang busynya kemain tapi nak bibir yang lembut dan tak kering, boleh la order online dengan aku. hehe. Lipstik ni ikut warna darah. Eh aku rasa nak suruh kakak aku whatsapp kan gambar bibir die boleh tak rasenye. kehkeh. :p


Nah!! Lipstik Collagen D'herbs
Harga : RM 25.00 sahaja.
Add postage RM6.00
Total : RM31.00
Order hari ini sebelum pukul 1,Insyaa Allah dapat esoknya. Terima kasih abam poslaju.hihihi :p

Nak kurangkan kos pos?? Mudah je, uolls boleh beli barang lain juga. Sila ke facebook kiter kat sini  Nor Isneini boleh pm @ whatsapp di 017-6384571

Saya jual yea!! ^_^

0 ucapan tetamu jemputan :