Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 5, 2014

Terpaksa Cantik dengan ICBeauty Moonsoap

Assalamualaikum.

Hai uolls!!

Adakah korang menghidap resdung sampai muka berjerawat teruk. Mesti sangat-sangat tak selesa kan! Pagi-pagi dah bersin, kena habuk pun bersin, rasa gatal-gatal hidung. Sekarang ada penyelesaiannya, tak payah pergi facial kat kedai, facial sendiri kat rumah je tau. hehe

Dengan iCBeautyMoonsoap , seawal 3 hari dah boleh rasa kesannya. 

Sabun rawatan & kecantikan yang diformulasikan secara EKSKLUSIF untuk merawat pelbagai masalah kulit termasuklah RESDUNG

KELEBIHAN iCBeauty Moonsoap
  • Membunuh resdung & jerawat
  • Mencerahkan kulit
  • Menaikkan aura seri wajah
  • Melembut dan menganjalkan kulit
  • Menghilangkan parut/jeragat/stretchmark/garishalus/kedutan
  • Mengecilkan liang pori kulit
  • Membasmi kuman & bakteria
  • Mengurangkan pigmentasi dan bintik penuaan
  • Meransang pertumbuhan sel-sel baru
  • Mencegah whitehead/blackhead
  • Menghapuskan minyak berlebihan
  • Merawat masalah gelap dicelah ketiak/peha
  • Mengurangkan stress /menenangkan minda (lepas muka dah licin confirm dah tak stress!! hehe )


KESAN SELEPAS PAKAI
  • Memberikan rasa sejuk dan nyaman ketika pakai
  • Tidak mengeringkan kulit wajah
  • Tidak mengelupaskan kulit
  • Tidak perlu toner, tidak perlu pelembab lain
  • Sesuai untuk semua jenis kulit , jantina dan umur


TESTIMONI




Ada KKM so jangan risau ye, memang 100% selamat

HARGA:
Harga asal RM70.00
Kini hanya RM65.00 shj!KINI RM60 shj!! Tahan 1-2bulan.
Inginkan harga promosi??? PM me Whatsapp : 017-6384571

PACKAGING BARUUU!! 
ISI YANG SAMAAA!!



Nak cantik sekarang senang je tauu!! 
Saya jual! 

hee ^_^



0 ucapan tetamu jemputan :