Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Apr 8, 2014

BELVYA - HILANGKAN DOUBLE CHIN HANYA 5 KALI SCRUB! ^_^

Assalamualaikum korang...

Nii mesti korang semua dok risau kan sebabnya dagu tetiba ada dua (dabelchin), perut tetiba ada 3 (spare tyre), seluar jeans sebelum kahwin tak muat, suami tegur " ehhh peha dah besar" LOL!

hehe..Nah, dengan BELVYA korang mesti puas hati sebab cuma scrub je, lebihan lemak yang sipi-sipi nak hilang tu & degil sangat taknak hilang, boleh di hilangkan dengan scrub..kalau perut hubby uolls yang tiba-tiba besar lepas kahwin tu, boleh la suggest BELVYA. hehehe ( Nak suggest kat suami sendiri, sebab makin lama perut makin naik..:p)


HARGA : RM 85.00 


KELEBIHAN BELVYA PERFECT SHAPING SCRUB:
  • Mengurangkan saiz lipd (molekul lemak)
  • Mengurangkan kuantiti lipid di dalam sel lemak
  • Mengurangkan 1-2 inci dalam masa seminggu (terbukti secara klinikal)
  • Menegangkan kulit kendur akibat kehilangan berat badan yang cepat
  • Membentuk badan menjadi cantik
  • Menghilangkan lemak-lemak di muka serta meruncingkan dagu
  • Menghilangkan dagu berlapis (double chin)
  • Membantu membentuk hidung supaya kelihatan mancung
  • Menghilangkan stress & memberi kesegaran melalui 5 haruman aromaterapi
  • Menghilangkan bau badan - sebab ada haruman 
  • Membuang sel kulit mati & melembutkan kulit
  • Melawan jerawat dan merawat jerawat dibadan
  • Mengurangkan tanda-tanda penuaan
  • Menggunakan teknologi nano yang terkini
  • Sangat berkesan untuk masalah perut buncit / boroi






TESTIMONI








SOAL JAWAB TENTANG BELVYA PERFECT SHAPING SCRUB ^_^

Q: Adakah saya di jamin kurus dan runcing apabila saya menggunakan belvya pss?
A: Secara klinikal 97% berjaya mengurangkan lemak, inci dan runcing. Kesan bergantung kepada individu. Testimoni mencecah 200 dalam masa 3 bulan pertama dipasaran

Q: Adakah ibu mengandung, berpantang, menyusu boleh menggunakan Belvya?
A: Ya, Ibu menyusu, masih berpantang boleh gunakan belvya. Bg wanita hamil juga boleh tetapi tidak boleh disapu pada perut, pinggang dan payudara. Saranan kami apabila kandungan mencecah 6 bulan ke atas.

Q: Saya baru lepas bersalin czer, boleh ke saya menggunakan belvya pss pada perut?
A: Boleh guna, tapi setelah 6 bulan bersalin czer.

Q: Adakah kulit yang sensitif dan berjerawat boleh menggunakan Belvya Pss?
A: Belvya sesuai untuk semua jenis skin, malah belvya anti jerawat dan menghapuskan jerawat

Q: Jika kulit saya luka, adakah saya boleh memakai belvya pss?
A: Tidak boleh, seeloknya berhenti memakai belvya sekiranya mempunyai luka

Q: 1 jar Belvya tahan berapa lama?
A: Tahan 1 bulan tapi ia juga bergantung kepada berapa besar kawasan yang ingin disapu dan kekerapan anda menggunakan belvya pss.

Q: Bolehkah Belvya Pss disapu pada payudara?
A: BOleh digunakan pada payudara bertujuan membuang lemak dan menganjalkannya.

Q: Apakah had umur pengguna Belvya Pss?
A: 13 tahun ke atas. Sesuai untuk lelaki dan perempuan

Q: Adakah Belvya selamat digunakan setiap hari tanpa kesan sampingan?
A: Ya, Belvya PSS selamat digunakan setiap hari dengan selamat kerana mempunyai kelulusan KKM

Q: Adakah pantang yang perlu saya elakkan semasa memakai Belvya PSS
A: Tiada pantang, cuma jika disertakan dengan diet yang sihat, anda akan lebih cepat kurus

Q: Apabila badan dan muka saya dah kurus, saya masih boleh teruskan memakai belvya atau tak?
A : MAsih boleh teruskan seperti biasa.

Q: Jika saya berkenti menggunakan Belvya, adakah muka dan badan saya akan kembali pada bentuk asal?
A: Susah untuk kembali kepada asal tapi jika tidak dikawal, lemak itu akan kembali ada pada badan dan muka anda.

Q: BIlakan tarikh expired Belvya PSS?
A: Expired date boleh tahan selama 2 tahun.


BERMINAT NANK CUBA?? MEMANG BERBALOII

HARGA: RM85.00
Hanya PM nani untuk sesi soal jawab tentang order anda!
Whatsapp @ SMS 017-638 4571




0 ucapan tetamu jemputan :